Thursday, 6 December 2012

Afdlin Shauki, Bront Paralle dan Zain Saidin ke Gaza!!

  Good morning semua!! eh, good morning ke good evening....lol da pukul 2.31 cepatnyer masa berjalan....
ok,mungkin semua orang dah tau dan dah dengar yang Afdlin Shauki iaitu salah seorang perserta maharajalawak pergi ke GAZA...selama seminggu......So,bile alin dengar je pasal die pergi GAZA
alin cepat2 like page die kowt2 die ade beritahu perkembangan die kat sana..






comel kan tengok muka budak- budak Gaza...semuanya ceria....macam dekat sana x perang pun...


Afdlin bersama budak - budak Gaza...


Permandangan di Gaza




2 comments:

Seindah Biru Langit said...
This comment has been removed by the author.
EyRrA ZeRrA said...

http://eyrrazerra.blogspot.com/2013/04/segmen-cerita-saya-paling-ohsem-by.html

Mari join segmen yang Eyrra buat ni... Jom menjadi pengarah filem dalam segmen Eyrra ni.. Buat entry yang ringkas n padat jalan ceritanya... Mari mari mencuba... siapa kah cerita yang paling ohsem antara-antara blogger yang join segmen Eyrra ni...