Thursday 4 September 2014

Kejutan

Tadi tunggu ayah mai ambik lewat. So , aku pun pi la kacau geng geng explorace Merdeka. berlari sakan depa harini. Ada yang kena conteng  dengan gincu . Ada yang kena make up dengan telur.. kena denda dengan belon air . Kene baling tepung dengan si Yusra . and macam - macam lagi.

Nak dijadikan cerita tadi waktu ICTL tadi. Komputer aku si fatin ngan fare main. So, aku tepaksa cari komputer lain. Dan saki baki komputer yg tinggal tak boleh buka' youtube n twitter.. So last last aku duduk dekat sebelah dinie n main chess dengan cpu.. Aku buka' ah blog aku. Tetiba dinie nampak, so aku tutupla cepat - cepat . Tapi last last Dinie dapat juga' buka'. So, dia stalk la satu blog. Lepastu dia bagi tau alyani. And alyani sakanlah gelak baca post blog ni yang aku tulis masa budak budak lagi. 

So harini aku nak introduce depa wakaka..
😇 
alyani. 
Amboi sakan aih selfie..

       
  

Tu Dinie tu.. 


😻
Caption : Bersama Tini Nyanyeow Gemok ..

Nadiah and Ain
Selfie di malam raya .. 
😏
P/s : Puaihh noh gelak kat aku . 
                   

No comments: