Friday, 29 June 2012

Belajar.......

ahhhh...belajar,belajar n belajar...secara jujurnya lah alin x suka belajar pun.....cume kdg2 jerk buka' buku latihan....kadang- kadang alin terfikir kan bgus jadi mimi....bkn nye x bersyukur jadi diri sendiri tapi entahlah...mimi tu dahla cantik,baik,bijak,tak berlagak dan yg paling penting skali die tak gementar apabila bercakap di hadapan ramai orang...die yakin pada diri sendiri.....smpai wakil pergi peringkat daerah pula' tu....dlm pertandingan sajak...lainla alin nh peringkat sekolah pun dah gementar smpai lupa semuanyer...ahhhhhh mlsla k ingat....!!!
 tpi kebelakangan nh sibuk la juga' belajar sbb fikir UPSR dah nk dekat tpi mengikut logik pemikiran alin...UPSR bknnyer penting...tpi x adela dianggap remeh sangat...tpi cube korang fikir dapat 5 A UPSR x bermakna kite dapat 21A SPM......betul x?
      tpi jgnla ikut logik pemikiran alin sbb alin nh.....x btl sgt ahhahaaaaahahah........ :P...tpi ape yg alin risaukan ialah lepas UPSR nh misti kite owg x leh jumpe dh.....

2 comments:

Aku best.Cepat kata. said...

Ahahaha. Jngan la kata gitu. Kembang ceeeq.;D
Laaa. Kna la condifent. Buat mcam x dk orng pon dpan tu. Haaa. Btoi jgak kata2 alin tu. X semestinya dpat 21A SPM. kah kah.
Thank you la cek alin oiii.

Nur Adlin Dina said...

Pergi sekolah jalan kaki,
dgn hati dan niat yg suci,
tpi sbenarnya nk jumpe cikgu razali,
sama-sama jela mimi.