Saturday, 23 June 2012

Cuti -Cuti



Korang tahu tak dulu alin ade satu fb nh nme die sme jela ngan fb alin yg skarang alin tgh gune tpi satu hari alin nh pergi bagi password kat kwn alin...die terus tukar nama  fb alin...jdi ammar hakim...pastu die tukar passowrd alin ngan gambar alin.....alin marah tu marahla tpi nk buat camne kan salah alin gak yg alin gi bgi die buat apekan...!!! dah la gambar alin byk dlm tuh.....so alin download sume gambar alin dlm satu album nh alin nk share kat korangla....ok....!!!

8 comments:

Aku best.Cepat kata. said...

Hng bgi kat sapa?? Ish3.

Nur Adlin Dina said...

haahahha....x taula aku pun dah lupa mlsla nk ingat

Nur Adlin Dina said...
This comment has been removed by the author.
Nur Adlin Dina said...

la..la

Aku best.Cepat kata. said...

Ish3. Kk. Bila yng jdi ni?

Nur Adlin Dina said...

2 tahun lpas
masa tu kan darah muda mudah tertipu

Aku best.Cepat kata. said...

oooooohhhhhhhh

Nur Adlin Dina said...

hahhhhha