Thursday, 21 June 2012

GERAM!!!!

Korang tau x alin dah lama sabar ngan perangai bibik alin tu.....sbelum die baleq indonesia perangai die elok jerk...tpi lepas baleq......!!! Die duduk kat umah buka' baju...kdg2 die pkai bju dress die yg mcm ibu mengandung pakai...die kate panas..sdgkan alin pkai bju lengan panjang pun x pnas....kalo korang misti sakit matakan...tu xpel lagi sbb lantak kat die la kan die punye dosa bkn kite punye...tpi yg lgi alin x tahan die boleh tidur kat bilik mak alin....ikut suke ati die jerk...kalo die tidurkan adek alin kat situ x pe gak tpi masalahnye..kdg2 die tidur sorang2 jerk kat bilik mak alin....GERAM!!!
   alin penah ckp ngan mak alin...pas2 kwn mak alin ckp ambik kamera tangkap gambar buktilah....so satu hari ni kebetulan mak alin tinggalkan kamera kat umah so alin ambik alin nk ambik gambar...yang si firdaus pula' takut pastu bgi tau kaksiti alin nk ambil gambar 'seksi' die tu!!! so die mengamuk die kate "nk ambik ambik jela aku bogel pun bolehla"dengan nada marah...pastu alin pun ambikla so alin cpt2 ambik notebook ayah alin pastu letakmemory card tu kat dlm notebook pas2 alin hantarla kat mak alin gambar tu....pas2 bibik alin bangun die ambik kamera tuh pastu die tanya mne gambar tdi pastu die pegi rumah bibik kwn firdaus...die suruh delete.....so alin nk kesah ape dlm komputer alin...pastu die ingat alin sebarkan kat internet...dlm hati alin ckp....xde kje alin nk sebarkn gambar die kat internet.....xde hasil pun lah......


GERAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

3 comments:

Aku best.Cepat kata. said...

Subhanallah.. Smpai gitu! KURANG AJAR!! Hahaha. Memandai ja aku ni. Pastu mak hng dpat dk gmbaq tu?

Nur Adlin Dina said...

dpt...tpi aku x taula...mak aku mcm marah tpi x buat ape2 tindakan......

Aku best.Cepat kata. said...

huh