Sunday, 24 June 2012

korang cube tengok bilik tidurni gila cantikkan.....teringin tu teringin tpi takut satu jerk...takut makhluk asing culik hahahahaha...-.-...kowtla die ingat kite nh ank die hahahahaha......tak mustahil kalo ade bilik camni....tpi duit mau bykla.....hahahahahahah.................(ape yg aku merepek nh pun aku x tau).........

                                           

haaha....tgk gambar kat atas ni pula'...kalo korang baca btl2 die mungkin berkaitan dgn cinta....Cinta nikan entahla bgi alin...mcm x gune jerk...sbb kite UPSR pun x lpas mnekan lgi SPM.....tpi dah pndai2 nk bercinte...lgi satu owg rapat sikit...budak2 laki suke ckp kite ade ape2 kan padahal sembang kosong jerk tu pun nk kecoh......Pas2 spe yg x puas ati ngan alin tu japgi komenla...ang tu pun dulu suke kat *******......ahhhhh lantak kat kowg la nk ckp ape pun yg penting alin tau alin tak suke spe2 selain dri mak ngan ayah alin....tak lupe jgak ngan tuhan...................




kite tak kirela....kite dah cukup umur k blom k kne wajib pkai tudung....x syg k mak ngan bapa' korang 
tanggung dosa korang ha.....tak takut ke kalo kite msk neraka..!!! n suke k kite kalo mak bapa' kite msk neraka sbb kite.........


korang try bace kat atas....Bulan Ramadhan dah nk dekat.....Yeeeeeeeeeeeee...........mesti bestkan......boleh ulangkaji waktu pagi lpas sahur pastu tmbah pahala dgn solat tarawikh kat masjid waktu mlm......bestnyeeeer....
okla alin da pnt menaip nh byeeeeeeee..............

3 comments:

Aku best.Cepat kata. said...

Hahaha. Btol3. Aku stuju sngat2. Lwak gila yng gmbar psai pkai tudung tu! ;D

Nur Adlin Dina said...

hEHEHEEH!! MUSLIMAH POWER!!! :D

Aku best.Cepat kata. said...

Hahahaha.